Als klant betaal je 13,- per uur maar de hulp draagt hier 1,50 per gewerkt uur af aan service- en administratiekosten (hulpen zijn dan ook niet in dienst van Huiscleaning.nl) maar ook klanten maar dit lijkt Huiscleaning.nl niet te begrijpen.
De hulp betaald dus 11,5% service- en administratiekosten hiervoor maken ze in mijn geval 5 facturen op en innen het geld van de opdrachtgever maar de betaling naar de hulp verloopt de laatste tijd niet soepel. Ik moet zelf informeren bij de opdrachtgever of de betaling al is gedaan en wanneer. Vorige maand heb ik uiteindelijk 3,5 week (langer) op mijn geld moeten wachten dan gebruikelijk en wettelijk gezien 8 dagen te laat.
Helaas kan Huiscleaning.nl vaak geen antwoord geven meer over het financiële gedeelte aangezien ze geen kassiersfunctie meer hanteren.
Het is dus gewoon wachten!!!!!!
Ik stop dan ook met werken via Huiscleaning, het werken via de regeling 'dienstverlening aan huis' is ook zelf te regelen.
Sterke punten
Veel aanbod van opdrachtgevers maar tegen hun zijn ze dan ook vriendelijk.
Zwakke punten
Geen snelle online uitbetaling (waarmee ze adverteren).
Vragen worden niet of verschillend per medewerker beantwoord.
Algemene Voorwaarden worden aangepast zonder klanten hiervan op de hoogte te brengen.